ادام لامبرت
نوشته شده توسط : نعیمه

Hey, slow it down

هی اروم باش
Whataya want from me?

ازم چی میخوای ؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای؟
Yeah I'm afraid

اره من ترسیدم
Whataya want from me?

ازم چی میخوای؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای؟

There might have been a time

شاید یه زمانی بود 
When I would give myself away

که میتونستم خودمو رها کنم
Oh, once upon a time

اه روزی روزگاری
I didn't give a damn

من لعنت نمیکردم
But now, here we are

ولی الان ما اینجاییم
So whataya want from me?

پس ازم چی میخوای؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای؟

Just don't give up, I'm workin it out

فقط تسلیم نشو (کنار نزن ) من دارم روش کار میکنم تا حل بشه

Please don't give in, I won't let you down

خواهش میکنم که تسلیم نشو من نا امیدت نمیکنم


It messed me up, need a second to breathe

این منو بهم ریخته / نیاز دارم که یه لحظه نفس بکشم
Just keep coming around

فقط دور و برم باش (کنارم بمون)
Hey, whataya want from me?

هی ازم چی میخوای ؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای ؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای ؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای ؟

 Yeah, it's plain to see (plain to see

اره خیلی واضحه 
That baby you're beautiful

که دید تو خیلی زیبایی
And there's nothing wrong with you

و هیچ اشتباهی نمیکنی
(nothing wrong with you)

 هیچ اشتباهی نمیکنی
It's me, I'm a freak (yeah)

مشکل ازمنه من دیوونم اره 
But thank you for lovin' me

ولی ممنون که دوستم داری
Cause you're doing it perfectly

بخاطر اینکه این کارو عالی انجام میدی
(it perfectly)

عالی

There might have been a time

شاید یه زمانی بود
When I would let you slip away

که میتونستم بزارم تو دور بشی (از پیشم بری )
I wouldn't even try

من هیچ وقت این کارو امتحان نکردم 
But I think you could save my life

ولی فک میکنم که میتونستی زندگیمو نجات بدی

Just don't give up, I'm workin it out

فقط تسلیم نشو (کنار نزن ) من دارم روش کار میکنم تا حل بشه

Please don't give in, I won't let you down

خواهش میکنم که تسلیم نشو من نا امیدت نمیکنم

 

It messed me up, need a second to breathe

این منو بهم ریخته / نیاز دارم که یه لحظه نفس بکشم
Just keep coming around

فقط دور و برم باش (کنارم بمون)
Hey, whataya want from me (Whataya want from me)

هی ازم چی میخوای ؟ ازم چی میخوای
Whataya want from me (Whataya want from me)

 ازم چی میخوای؟  ازم چی میخوای؟

Just don't give up on me

فقط ترکم نکن (ازم دست نکش)
(uuuuuuh) I won't let you down

من تو رو نا امید نمیکنم
No, I won't let you down

نه من تو رو نا امید نمیکنم

( just don't give up

فقط تسلیم نشو
I'm workin it out

دارم روش کار میکنم تا حل بشه
Please don't give in,

لطفا تسلیم نشو
I won't let you down

من تو رو نا امید نمیکنم
It messed me up (It messed me up)

این منو بهم ریخته
Need a second to breathe

به یه لحظه نیاز دارم تا نفس بکشم
Just keep coming around

فقط دور و برم بمون (کنارم بمون)
Hey, whataya want from me

هی ازم چی میخوای؟

Just don't give up, I'm workin it out

فقط تسلیم نشو (کنار نزن ) من دارم روش کار میکنم تا حل بشه

Please don't give in, I won't let you down

خواهش میکنم که تسلیم نشو من نا امیدت نمیکنم


It messed me up, need a second to breathe

این منو بهم ریخته / نیاز دارم که یه لحظه نفس بکشم
Just keep coming around

فقط دور و برم باش (کنارم بمون)

Hey, whataya want from me?

هی ازم چی میخوای؟
(whataya want from me)

ازم چی میخوای؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای؟
(whataya want from me)

ازم چی میخوای؟
Whataya want from me?

ازم چی میخوای؟


کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: برچسب‌ها: ادام لامبرت ,
:: بازدید از این مطلب : 1056
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: